نشست تشریح بیانیه گام دوم انقلاب در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

قانعیان از برگزاری نخستین نشست تشریح بیانیه گام دوم انقلاب ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در منطقه آزاد اروند خبر داد.

«حسین قانعیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب، از برگزاری نخستین دوره شرح بیانیه گام دوم انقلاب ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری آبادان و خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: این دوره به مدت ۲ روز به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جهت تشریح کار تشکیلاتی در مجموعه های فرهنگی و تعریف کار جبهه ای در ۱۶ و ۱۷ بهمن برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند افزود: حجت الاسلام شیخ جابر انصاری و حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور اساتید گرانقدر حاضر در این دوره هستند که بیانیه گام دوم را تشریح می کنند.

 

وی از حضور مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری فهما در این دوره به عنوان مهمان ویژه خبر داد و تصریح کرد: همانگونه که از نام این دوره مشخص است تشریح بیانیه گام دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری بر آن تاکیدات فراوانی دارند چراکه دومین مرحله از تمدن سازی نوین، جامعه پردازی است و امیدواریم این دوره مقدماتی برای ظهور امام زمان (عج) باشد.

 

قانعیان اضافه کرد: این دوره ۲ روزه از صبح تا عصر به صورت تخصصی با حضور مدیران و نخبه های فرهنگی منطقه برگزار و در پایان آزمونی اخذ خواهد شد تا سطح آموزش ها را ارزیابی کنیم.

 

وی یاد آور شد: دوره ۲ روزه نشست تشریح بیانیه گام دوم ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند است که شامل شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار، چوئبده و مینو شهر خواهد بود.

 

کد خبر 1022362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha