برگزاری ویژه برنامه های میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «انصارالحجه»

بهروزی از برگزاری ویژه برنامه های سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت یگانه دختر نبی اکرم (ص) گفت: کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» همچون سال های گذشته در بزرگداشت این آیین به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: اگرچه امسال به سبب شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری برنامه های گسترده تر وجود ندارد اما ارادت نسبت به خاندان اهل بیت (ع) به ویژه مادر خوبی ها حضرت زهرا (س) چیزی نیست که از آن غافل بمانیم.

 

بهروزی از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) با همکاری هیئت مذهبی «مکتب الزهرا (س)» روز سه شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 20 در امامزاده «عبداللطیف» برگزار می شود.

 

وی به دیگر برنامه های سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی ایستگاه صلواتی دیگر برنامه ای است که به همت بچه های مسجد در شب میلاد حضرت زهرا (س) انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» ادامه داد: این ایستگاه نیز از ساعت 16 روز چهارشنبه 15 بهمن ماه در شهرک «فاطمیه» جنب مسجد «الزهرا (س)» برپا می شود.

 

وی به برنامه های ایستگاه صلواتی اشاره کرد و ابراز داشت: پخش مولودی ولادت حضرت زهرا (س) و توزیع هدایای فرهنگی در این ایستگاه صلواتی انجام می شود.

 

بهروزی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه هایی که در مناسبت های مختلف از سوی این کانون انجام می شود، پشت نویسی خودروها است که این امر در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) نیز توسط کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» انجام می شود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه های سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

 

کد خبر 1022597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha