برگزاری محفل جشن و سرور کانون «بقیه الله (عج)» خفر در سالروز تولد حضرت زهرا (س)

فاخری از برگزاری ویژه برنامه های سرور و شادی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر خبر داد.

«باقر فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، گفت: این بانوی گرامی جهان اسلامی به عنوان یک زن برتر اسوه ای برای بانوان مسلمان مطرح است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر با تاکید بر توجه به سیره عملی و اخلاقی این بانوی بزرگ جهان اسلام، افزود: تبیین منش و روش و همچنین سیره عملی حضرت زهرا (س) نیاز امروز جامعه بشری است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به برگزاری ویژه برنامه های شادی و سرور اقدام می کند، عنوان کرد: دراین راستا، آیین جشن و سرور با سخنرانی حجت الاسلام آزاد امام جمعه خفر به میزبانی این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

فاخری ادامه داد: همچنین ذکر اهل بیت (ع) با مولودی خوانی مداحان عصمت و طهارت (ع) از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» است.

 

وی به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه روز سه شنبه 14 بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشا، در حسینیه «بیت الحسن (ع)»، جنب مسجد «صاحب الزمان (عج)» خفر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در این مراسم بدون استفاده از ماسک از ضروریات حضور در این برنامه است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه سرور وشادی در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته می شود.

 

کد خبر 1022757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha