آغاز اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در قزوین

فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از چهارشنبه ۱۵ بهمن در سینماهای قزوین اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از 15 تا 22 بهمن در سینما مهتاب و سینما بهمن قزوین اکران می شود.

 

بر این اساس، چهارشنبه 15 بهمن فیلم های «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و «روشن» به کارگردانی سید روح اله حجازی، پنجشنبه 16 بهمن فیلم های «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و «زالاوا» ارسلان امیری، جمعه 17 بهمن «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «مامان» آرش انیسی، شنبه 18 بهمن «مصلحت» به کارگردانی حسین دارایی و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری اکران می شود.

 

همچنین یکشنبه 19 بهمن «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، دوشنبه 20 بهمن «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده و «یدو» مهدی جعفری، سه شنبه 21 بهمن «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و «منصور» سیاوش سرمدی و چهارشنبه 22 بهمن «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده و «گیج گاه» عادل تبریزی اکران خواهد شد.

 

گفتنی است 16 فیلم بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در روزهای تعیین شده و در 2 سانس ساعت 15 و 18 در سینماهای قزوین اکران می شود.

کد خبر 1023013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha