تشکیل انقلاب اسلامی بالاترین مرحله عمل صالح بود

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تاکید بر اینکه امام راحل بالاترین مرحله عمل صالح را که تشکیل حکومت اسلامی انتخاب کرد، گفت: حکومت اسلامی در سال ۵۷ با رهبری امام راحل پیروز شد و امروز شاهد این همه نگرش‌های ناب در سطح بین الملل و جهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مراسم تکریم و معارفه مسئول مرکز بزرگ اسلامی سقز، با تبریک دهه مبارک فجر و 42مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل بالاترین مرحله عمل صالح را که تشکیل حکومت اسلامی بود انتخاب کرد، و حکومت اسلامی در سال ۵۷ با رهبری امام راحل پیروز شد و امروز شاهد این همه نگرش های ناب  در سطح بین‌الملل و جهان هستیم.

 

وی اضافه کرد: به تاسی از امام راحل و سکاندار انقلاب اسلامی امروز ما کارگزاران نظام و روحانیون و ائمه جمعه و جماعت ضمن اینکه هر روز بر جنبه اعتقادات خودمان بیافزایم باید انجام عمل صالح را در دستور کار قرار دهیم و حلال مشکلات باشیم.

 

حجت‌الاسلام عسگری با اشاره به اینکه با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ما روحانیون این عمل صالح را سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد، افزود: به تمام توان تلاش وافر داشته باشیم تا با استفاده از عمل صالح باعث حلال مشکلات کشور شویم.

 

وی اضافه کرد: تک تک ما وظیفه داریم دست مردم را به انواع مختلف بگیریم و به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: بر اساس رویکرد مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و توصیه‌های نماینده ولی فقیه در کردستان، چرخش مدیریت‌ها در مراکز بزرگ اسلامی شروع شده است.

 

حجت‌الاسلام عسگری افزود: نگاه نماینده ولی فقیه در کردستان در چرخش این مدیریت‌ها نگاه به درون استانی است نه برون استانی و در همین راستا تاکیدات و توصیه‌های لازم را فرموده‌اند.

 

وی گفت: توسعه مهارت کارکنان و منابع انسانی موجب سهولت کارها و توسعه منابع انسانی می شود.

 

وی با بیان اینکه چرخش مدیریت و انتصاب ها در راستای تهسیل گری در امور و توسعه منابع انسانی اهمیت قابل توجهی دارد، گفت:  چرخش و تغییرات مدیریتی تقویت مهارت کارکنان و منابع انسانی در عرصه های مختلف را به دنبال دارد.

 

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور  اضافه کرد: چرخش های مدیریتی موجب سهولت کارها و توسعه منابع انسانی می شود.

 

حجت‌الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: غیر اینکه انسان در این دنیا اعمالی انجام دهد و تقرب به حق پیدا کند چیز دیگری ارزشی ندارد.

 

وی با بیان اینکه برای رسیدن به مرحله سعادت به مرحله دیگر که عمل صالح است نیاز داریم، افزود: ضمن اینکه انسان خود به همه چیز ایمان و اعتقاد دارد دست مردم را نیز می گیرد و به خدا می‌رساند امام راحل ما چنین ویژگی داشتند.

 

وی اضافه کرد: این انسان سیاسی الهی از روزی که شروع کرد با وجود اینکه تعداد یارانش زیاد هم نبود، عقیده اش بر این بود که بین مردم باشد و آنان را به حق برساند.

 

گفتنی است؛ ضمن تقدیر از تلاش های ماموستا عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز، ماموستا فاروق حسینی بعنوان به عنوان رییس مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 1023100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha