بهره‌برداری و کلنگ زنی۶ پروژه در بخش مرکزی آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه فجر، ۶ طرح عمرانی، گردشگری و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در آران و بیدگل گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین کلنگ زنی و بهره برداری از ۶ طرح مختلف در حوزه عمرانی، گردشگری  و کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: کلنگ زنی مجتمع گردشگری کیانی‌مقدم در کویر مرنجاب با ۲۳۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال یکی از طرح های حوزه گردشگری است که احداث آن، اشتغال زایی مستقیم ۱۶ نفر را در پی خواهد شد.

 

بایبوردی ادامه داد: این مجتمع گردشگری در زمینی به وسعت ۵ هکتار شامل اقامتگاه با ظرفیت حدود ۲۵۰ نفر اقامت، رستوران، قهوه‌ خانه سنتی، محل بازی کودکان، شترسواری و تعدادی از ورزش های دیگر خواهد بود.



فرماندار آران و بیدگل در ادامه از بهره برداری فاز تکمیلی یک اقامتگاه سنتی در شهر نوش آباد خبر داد و گفت: فاز نخست این اقامتگاه در هفته دولت به بهره برداری رسید و فاز دوم شامل رستوران و کارگاه صنایع دستی همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

 

بایبوردی افزود: طرح های عمرانی شهرداری نوش‌آباد شامل جدول ‌گذاری خیابان‌ های شهرک مسکونی حسن‌آباد این شهر با ۴ هزار متر طول و هزینه ۴  میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر با هزینه ۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار آران و بیدگل به بهره برداری از طرح های مهم جهاد كشاورزي شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: امروز دو طرح شامل تسطیح لیزری اراضی مزرعه احمد جلودار در نوش‌آباد به طول ۷۰ هکتار و با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سایر و همچنین توسعه سيستم‌هاي آبياري كم‌فشار مزرعه حمیدرضا زمانی در روستای محمدآباد بخش مرکزی به طول ۳۵ هکتار و با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و سایر افتتاح شد.
 

بایبوردی بیان داشت : همچنین تالار، آب‌نما و تونل نوری پارک بهار‌ نارنج در روستای محمدآباد بخش مرکزی با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و طرح اصلاح جاده‌ فيض آباد تا ميدان مرنجاب با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

بیش از ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۲۰ میلیارد ریال همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود. پیش از این نیز در طول خدمتگزاری نزدیک به ۸ سال دولت تدبیر و امید و توسط دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۷۰۰ پروژه با اعتباری حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 1023232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha