انقلاب اسلامی به سرعت در حال نفوذ در جهان است

حجت‌الاسلام نکونام گفت: انقلاب اسلامی با سرعت در حال نفوذ در کشورهای دنیا است و امروز توانسته بزرگترین قدرت جهان را به چالش بکشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی دارای جایگاه رفیعی در جهان است و در حوزه‌های مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن و رقابت با کشورهای مدعی جهان دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: در همین راستا وظیفه ما این است که این جایگاه و موقعیت را بیش از پیش تقویت کرده و تا می‌توانیم گفتمان انقلاب اسلامی را در جهان ترویج کنیم.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر آشناسازی بیش از پیش نسل‌های جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هرچقدر نسل‌های جوان را با انقلاب اسلامی آشنا کنیم به همان میزان می‌توان آن را به خوبی به آیندگان انتقال داد تا میراث دار شایسته‌ای برای نظام اسلامی باشند.

 

امام‌جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت ما در برابر انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ و پاسداشت آن بسترسازی برای تقویت و اشاعه آن در جهان است.

 

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: باید تا می‌توان از کارهای سطحی دوری کرد و با کارهای بنیادی عمق انقلاب اسلامی را به همگان نشان دهیم.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: نباید اجاره داد تا برخی مسائل و مشکلات مانعی بر سر راه حرکت انقلاب اسلامی باشد و ما را از اصل موضوع غافل کند.

 

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود از همین رو باید به موضوع فرهنگ توجه بیشتری کرد و برای هریک از اقدامات عمرانی کشور یک پیوست فرهنگی متناسب با آموزه‌های دین تدوین کرد.

 

کد خبر 1023726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha