بهره برداری از پروژه های نیمه تمام گیلان تا پایان دولت دوازدهم

زارع از تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام تا پایان برنامه های دولت دوازدهم خبر داد و گفت: این همت در همه خدمتگزاران دولت وجود دارد که با تسریع در امور همه پروژه های مقرر را در سال آتی به بهره برداری برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «ارسلان زارع» عصر امروز (شنبه،18 بهمن) در حاشیه  افتتاح 41 پروژه آب و فاضلاب گیلان که همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی به میزبانی انزلی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با تسریع در برنامه پیش بینی شده بتوانیم در موعد مقرر که بازبینی صورت گرفته پروژه های مورد نظر کامل و تحویل مردم شریف گیلان شود.

 

استاندار گیلان با تاکید بر بهداشت و سلامت جامعه، تصریح کرد: اهمیت بهداشت و سلامت برای توسعه زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش آب و فاضلاب و دفع ابهای سطحی به دلیل تاثیراتی که در رفاه اجتماعی و سلامت مردم دارند بی بدیل است.

 

وی یادآور شد: استان گیلان در برخی موضوعات و شاخصه های آب و فاضلاب از متوسط کشور بالاتر بوده و در برخی از شاخصه ها مانند دسترسی به آب آشامیدنی سالم و شبکه آب روستایی اندکی از متوسط کشور پایین تر است.

 

وی یادور شد: حسب برنامه ریزی های صورت گرفته در صدی از این عقب ماندگی  در دولت دوازدهم جبران خواهد شد.

 

زارع خاطر نشان کرد: در ماههای باقی مانده از دولت دوازدهم این همت در همه خدمتگزاران دولت وجود دارد که با تسریع در امور همه پروژه هایی که مقرر است در سال آتی به بهره برداری برسد و در دسترس مردم قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1024312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha