انقلاب اسلامی، زمینه ساز جهانی شدن فرهنگ اسلامی و شیعی شد

استاد جامعه الزهرا(س) گفت: از جمله برکات انقلاب اسلامی ایران این بود که زمینه جهانی شدن پیام فرهنگ اسلامی و شیعی را فراهم کرد.

«طاهره حیدری مجد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ابراز داشت: امروزه یکی از وظایف کلیدی ما تبیین دستاوردهای عظیم و خیره کننده انقلاب اسلامی در ابعاد و عرصه های گوناگون است تا مردم و نسل جدید با این حقایق آشنا شوند.

 

مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا(س) افزود: متأسفانه برخی از مردم تنها مشکلات اقتصادی فعلی را می بینند و ملاک قضاوت آن ها همین هاست و حال آن که باید همه مسایل را به طور جامع دید و شرایط را سنجید.

 

وی گفت: البته ما معتقدیم که مسئولان باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بکوشند و در این راستا حتی لحظه ای را در امر خدمت رسانی از دست ندهند.

 

استاد جامعه الزهرا(س) با بیان این که نباید بگذاریم مردم و جوانان نسبت به آینده کشور، نااُمید و مأیوس شوند، خاطرنشان کرد: ما در عین امیدواری دادن به مردم می بایست برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را برای جامعه تشریح و تبیین کنیم که از آن جمله اقتدار نظام و کشور ما در زمینه مسایل بین المللی است، کما این که امثال سردار شهید قاسم سلیمانی ها که افتخار نه فقط ایرانی ها بلکه هر انسان حق طلبی است از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود.

 

وی بیان داشت: امروزه اسلام و شیعه به برکت همین انقلاب در دنیا معرفی شده و پیام فرهنگ اسلامی و شیعه جهانی شده است و تبیین اهمیت این مسایل باعث امیدآفرینی در جامعه ما می شود.

 

حیدری مجد افزود: این که ملت ما به فرهنگ و سیره امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) اقتدا کرده و در برابر دشمنان مستکبر مقاومت می کند، این ها از برکات انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام راحل است و باید این ها را قدر دانست و روز به روز در مسیر تقویت باورهای و اعتقادات دینی و مکتبی کوشید.

 

وی بیان داشت: ما نباید بگذاریم که عده ای سلبریتی که بیشتر دنبال تأمین منافع خود و نیز ترویج فرهنگ غربی هستند، ذهن جوان ها و مردم ما را تحت تأثیر القائات خود قرار دهند و آنان را نسبت به انقلاب و نظام بدبین و نااُمید کنند.

 

وی در خاتمه گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز به تصریح بیان داشتند، امروز جهاد تبیینی یکی از مهم ترین وظایف ماست و این که بکوشیم خوشبینی نسبت به آینده کشور را در مردم تقویت نماییم تا انشاالله فجر صادق انقلاب ما منتهی شود به عصر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و این که انقلاب اسلامی زمینه ساز این مساله باشد.

کد خبر 1024379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha