شمارجایگاه های سوخت منطقه ارومیه  به ۱۳۱ باب افزایش یافت

مجرد گفت: همزمان با ایام دهه فجر با بهره برداری از جایگاه ستاره شهر سلماس، شمارجایگاههای سوخت منطقه ارومیه (مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی) به ۱۳۱ باب افزایش یافت.

«احمد مجرد»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: با افتتاح جایگاه ستاره شهر سلماس و طراحی مطلوب در نقشه های اجرایی، امکان سوختگیری همزمان 8 خودرو در سکوی بنزین و 8 خودرو در سکوی نفتگاز این جایگاه فراهم شده است و شمارجایگاههای سوخت منطقه ارومیه (مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی) به ۱۳۱ باب افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه افزود: وضعیت توسعه و احداث جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه بسیار مطلوب بوده و در حال حاضر متوسط مدت زمان انتظار سوختگیری نزدیک به صفر می باشد.

وی ادامه داد: جايگاه جدیدالاحداث ستاره شهر در زميني به مساحت 5500 مترمربع با هزينه اي بالغ بر 120 ميليارد ريال احداث شده است

این مقام مسئول در ادامه ضمن قدرداني از سرمايه گذار بخش خصوصي، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع برق و شرکت برند مهتاب در احداث و راه اندازي این جایگاه و امكان اشتغال زايي آن بالغ بر 8 نفر در فاز اول به تجهیزات بسيار مطلوب آن اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه خواهران و برداران، سرویسهای بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه جايگاه اشاره كرد.

وی همچنین از کلنگ زنی یکباب جایگاه دو منظوره عرضه فرآورده های نفتی در جاده سلماس – تازه شهر نیز خبر داد که عملیات احداث و راه اندازی آن از امروز شروع شد.

کد خبر 1024476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha