نسل جوان در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند

حجت الاسلام سپهوند، با بیان اینکه نسل جوان در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند، امروز نسل جوان با تلاش در سنگر علم و دانش، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

حجت الاسلام «علی سپهوند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، باگرامیداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: وظیفه امروز ما تربیت نسلی در مسیر انقلاب است.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به نقش جوانان در شکل گیری انقلاب، افزود: امروز نیز جوانان در گام دوم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان باید با تلاش در سنگر علم و دانش، ادامه دهنده راه شهدا باشند و در کنار پیشرفت‌های علمی و درسی، پیشرفت‌های اخلاقی هم پیدا کنند تا عقب نمانند.

 

حجت الاسلام سپهوند عنوان داشت: علم و دانش با اخلاق و تزکیه نفس، موجب پیشرفت انسان در همه مراحل زندگی خواهد شد و این مهم باید سرلوحه دانش آموزان قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت ترویج نماز در جامعه و مدارس تأکید کرد و گفت:  نماز موجب نزدیکی به درگاه الهی و دوری از گناه می شود و با نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز بین دانش آموزان باید در ترویج اخلاق و معنویت بین این قشر نقش آفرینی کرد.

 

امام جمعه ازنا بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب بین نسل نو تأکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب در طول این سال ها و در عرصه های مختلف بی نظیر بوده و جوانان باید با این دستاوردها آشنا شوند و در برابر توطئه های دشمن آگاه باشند.

کد خبر 1024509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha