مراسم انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان نیر برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: مراسم انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان نیر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر با مشارکت فعالان این کانون برگزار شد.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان نیر به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر با مشارکت فعالان این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: این محفل قرآنی با هدف انس و الفت نوجوانان و جوانان با این کتاب آسمانی برپا شد و امیدواریم گام های موثری در این راه برداشته باشیم.

 

وی بیان کرد: به مدد پیروزی انقلاب اسلامی چنین برنامه های معنوی و قرآنی با شور و نشاط خاصی در جامعه برگزار می شود و استقبال خوب نوجوانان و جوانان نشان می دهد که همچنان تابع خط امام و رهبری هستند.

 

داداش زاده اظهار داشت: دسیسه های دشمنان برای برهم زدن صفوف انقلابی ملت ایران همیشه باطل خواهد شد و مردم اجازه نخواهند داد تا توطئه های دشمنان به حقیقت بپیوندد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر افزود: فعالیت های این کانون طی سال جاری را برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1024582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha