نخستین ماهنامه خبری – فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) منتشر شد

نخستین نسخه رسمی ماهنامه خبری – فرهنگی آستان مقدس تحت عنوان «خادم»، همزمان با ایام دهه مبارک فجر در دوازده صفحه تولید و منتشر شد.

 

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، اداره کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) به منظور اطلاع رسانی و پوشش خبری رویدادهای فرهنگی و آئینی و همچنین معرفی بخش های مختلف این آستان مقدس، اقدام به تولید این ماهنامه خبری – فرهنگی کرده است.

 

افتتاح هتل کرامت و مرکز جامع سرطان شناسی «کوثر»، دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، گزارش تصویری، اخبار فرهنگی، گفتگو با معاون امور روحانیون و حوزه های علمیه، سه روایت خواندنی از سالروز تشرف بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی به آستان مقدس، معرفی مشاهیر مدفون در آستان، معرفی شهدای مدفون در آستان، برگزاری جلسه شورای عالی فرهنگی آستان، ضبط و تولید سلسله مباحث تربیتی، اجرای طرح رزمایش مواسات ویژه نیازمندان، مسابقه فرهنگی و ... از جمله مطالبی است که در این شماره از ماهنامه منتشر شده است.

 

مخاطبین گرامی می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص این ماهنامه با شماره تلفن ۵۱۲۲۵۵۴۶ و شماره واتساپ ۰۹۹۱۵۹۱۷۱۰۰ با ما در میان بگذارند.

 

کد خبر 1024656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha