محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی قرآن کریم برگزارشد

خرميان از برگزاري محفل انس با قرآن کريم بمناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اين محفل با حضور احمد ابوالقاسمي استاد و قاري بين المللي قرآن کريم و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در مسجد پنج تن آل عبا برگزار شد.

«محمد مهدی خرمیان»درگفتگوباخبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان، با اشاره به اینکه ترويج فرهنگ قرآنی و تدبر و تأمل درآیات الهی اولین هدف محافل قرآنی است گفت: این محافل باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راسخون سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر درآیات الهی مهم‌ترین آنها هستند، اضافه کرد: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهیدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

 

وی با اشاره به اینکه  محفل انس با قرآن کریم توسط کارگروه قرآنی ستاد دهه فجر شهرستان سمنان در مسجد پنج تن ال عبا شهر سمنان برگزار شد،اظهارکرد: این محفل با حضور احمد ابوالقاسمی  از اساتید و قاریان ممتاز بین المللی قرآن کریم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

خرمیان افزود: در این محفل، این قاری ممتاز بین المللی به همراه جمعی از قاریان مستعد شهرستان سمنان به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راسخون سمنان گفت: این مراسم در قالب برنامه های ده شب ده مسجد در شهر سمنان برگزار شده است که بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد شهر سمنان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی خواهد کرد اضافه داشت: برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

کد خبر 1024759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha