اگر نقاط ضعفمان را برطرف نکنیم تبدیل به پاشنه آشیل می شود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نقاط ضعفمان را که عموما در بعد اقتصادی هستند، برطرف نکنیم تبدیل به پاشنه آشیل ما می شوند.

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: شاید مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که ملت ایران را از یک ملت بله قربان گوی شرق و غرب تبدیل به ملتی مستقل کرد تا جایی که همه در حال حاضر به ما احترام می گذارند.

 

 

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ما توانسته ایم به آن استقلالی که هدف مان بوده است، برسیم. در بسیاری از زمینه ها ما پیشرفت هایی داشتیم که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست البته باید توجه داشت که در کنار این پیشرفت ها نقاط ضعفی نیز داریم که اگر آنها برطرف نشود، می توانند پاشنه آشیلی برای ما باشند.

 

وی بیان کرد: کشوری که می تواند با نگاه به داخل و با وجود شدیدترین تحریم ها در بعد نظامی تبدیل به ابرقدرت نظامی در منطقه شود، قطعا می تواند در بعد اقتصادی نیز با تغییر نگاه ها و روش ها تبدیل به ابرقدرت اقتصادی نیز شود.

 

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: مهم این است که ما نگاه مان را از وابستگی به خارج و یا نگاه غرب و شرق به توانمندی های داخلی خود در ابعاد اقتصادی معطوف کنیم و در این صورت است که ما می توانیم به قدرت اقتصادی در منطقه تبدیل شویم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کد خبر 1024969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha