فاز سوم آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه تکمیل شود

بیکی از سازمان امور عشایری ایران خواستار تکمیل فاز سوم آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه برای بهره مندی ۲۸۰ خانوار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (19 بهمن) در مراسم افتتاح فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری شهرستان نهبندان اظهار کرد: فاز دوم پروژه آبرسانی به محلات عشایری نهبندان در کمتر از 6 ماه به بهره برداری رسید.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در مناطق عشایری نگاه خوبی برای خدمت رسانی و بالا بردن ضریب ماندگاری در حال انجام است، افزود: آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه بزرگترین پروژه استان خراسان جنوبی در نهبندان است.

 

بیکی با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به خواجه منجیکوه هم در دست اقدام است، گفت: مدرسه در این محله ساخته شده و آماده بهره برداری است.

 

وی گفت: شهرستان نهبندان 16 هزار و 100 نفر جامعه عشایری و رتبه دوم را در استان دارد، لذا ضرورت حضور عشایر در مناطق مرزی و تلاش برای حضور آن ها مهم است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از 287 راس دام سبک در شهرستان نهبندان، 170 هزار متعلق به عشایر منطقه خواجه منجیکوه است، گفت: آب شرب انسان و دام یکی از دغدغه های عشایر است که با بهره برداری از فاز دوم آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه این دغدغه رفع شد.

 

بیکی در این مراسم از سازمان امور عشایر ایران خواست تا فاز سوم آبرسانی به محلات عشایری را برای بهره مندی 280 خانوار  و 950 نفر که در افق طرح دیده شده است را در زمان مناسب تکمیل کند و ادامه داد: یکی از کم برخوردارترین مناطق و وفادارترین مردم را در محلات عشایری نهبندان داریم که با عنایت سازمان امور عشایری ایران و استاندار، ماندگاری مردم در این مناطق بیشتر خواهد شد.

 

 

کد خبر 1025177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha