سه طرح زیرساختی و کشاورزی در نکا به بهره برداری رسید

همزمان با نهمین روز از دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و با حضور رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران، سه طرح کشاورزی و مخابراتی در نکا با بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

« مهدی رازجویان» امروز (20 بهمن) در حاشیه افتتاح طرح ها و پروژه های شهرستان نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: در طول دهه فجر امسال در استان مازندران 877 پروژه با اعتباری 2 هزار 596 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: در کنار طرح های افتتاحی در این دهه، کلنگ‌زنی ۷۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۳ میلیارد تومان دیگر در دستور کار است.

 

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای توسعه عمران و آبادانی همواره در دستور کار دولت ها و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و خدمات ارزنده ای از ابتدای انقلاب تاکنون ارائه شده است و همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش شبستان، همزمان با نهمین روز از دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و با حضور رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران، سه طرح کشاورزی و مخابراتی در نکا با بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

کد خبر 1025232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha