اهدا ۱۸۰۰  واحد مسکونی  و ۱۲۹ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد همدان

ترکمانه از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مددجویی برای خانواده‌های نیازمند با همکاری بنیاد مسکن و بهزیستی در ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همچنین ۱۲۹ میلیارد تومان به مددجویان همدانی اهدا شد.

«پیمان ترکمانه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اینکه ایجاد سرپناه مناسب برای محرومان از سیاست‌های اصلی نظام و ازجمله برنامه‌های مهم نهادهای حمایتی از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است، گفت: در دهه فجر امسال 1800 واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: واگذاری 1800 واحد مسکونی شهری و روستایی به نیازمندان از طریق بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود که از این تعداد 31 واحد مسکونی در نقاط شهری و هزار و 769 واحد آن در نقاط روستایی احداث‌شده و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل خواهد شد.

 

وی  ادامه داد: همچنین  ۴۰ واحد مسکونی همزمان با ایام مبارک دهه فجر در آیینی به مددجویان روستایی کمیته امداد در شهرستان ملایر تحویل  داده شد که برای ساخت و بهره برداری از این 40 واحد مسکن روستایی در مجموع ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در راستای حمایت از افراد زیر پوشش، ۱۲۹ میلیارد تومان در ۹ ماه سال  جاری به مددجویان زیر پوشش این نهاد در سطح استان پرداخت شده است.

 

ترکمانه افزود: این اعتبار در قالب مستمری ماهانه و مکمل ۲۵ خدمت شاخص حمایتی توانمند ساز به خانواده های زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

 

ترکمانه عنوان کرد: همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بر آن است که خانواده‌های نیازمند بتوانند با یک برنامه‌ریزی همه‌جانبه در دوره کوتاهی که تحت حمایت این نهاد مقدس قرار می‌گیرند با بهره‌گیری از کمک‌های امداد، خیران، بستگان و مساعدت‌های دولت، توانمند شده و با مرحله خوداتکایی برسند.

 

وی به حمایت از زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کردو گفت: ۶۸۰ سری جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه از ابتدای سال جاری تاکنون به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان اهدا شده است.

 

وی افزود: در راستای اجرای طرح تامین جهیزیه، امسال ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌ هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیر حمایت این نهاد پرداخت‌ شده است.

 

 

کد خبر 1025405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha