ارائه مشاوره رایگان اساتید دانشگاه به زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، امکان مشاوره رایگان هفتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، امکان مشاوره رایگان هفتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند به زائرین و مجاورین آستان مقدس فراهم گردید.

 

این اساتید خادم بر اساس تخصص‌های علمی و فردی، با همکاری و فعالیت در کارگروه‌های مختلف، به خدمت در آستان مقدس و عامه مردم برای مشاوره‌های تخصصی خواهند پرداخت.

 

گفتنی است که در سال گذشته، با حضور چهره‌های برجسته علمی و اجرائی همچون معاون وزیر علوم و تحقیقات، رئیس دانشگاه علم و صنعت، مدیران ستادی دانشگاه و رؤسای تعدادی از دانشکده‌ها، قریب هشتاد نفر از اساتید پژوهشگر برتر دانشگاه، ضمن دیدار و تشکیل جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، به عنوان خادم افتخاری آستان با مسئولیت و هماهنگی دکتر شجاعی فرد نماینده تولیت آستان مقدس در دانشگاه ها همکاری خود را آغاز نموده و با توجه به فرا رسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی قرار است بموازات انجام وظائف محوله، به ارائه مشاوره رایگان در تخصصهای مربوطه، به مردم عزیز و زائران گرامی خواهند پرداخت.

 

لازم به ذکر است اساتید دانشگاه و نخبگان علمی که مایل به خدمت افتخاری در این بارگاه ملکوتی هستند، می توانند طی هماهنگی با دفتر آقای دکتر شجاعی فرد به شماره تلفن 73226400 اقدام نمایند

 

کد خبر 1025494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha