خوزستان  در    حوزه آبزی پروری رتبه نخست کشور را دارد

خون میرزایی با بیان اینکه خوزستان بر سکوی نخست آبزی پروری ایران قرار دارد گفت: در حوزه آبزی پروری سعی بر توجه بیشتر به موضوعاتی همچون بازاریابی، بازارسازی، توسعه صادرات، توسعه نیروی انسانی و ... است تا از این طریق ارزش آفرینی بیشتری را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نبی الله خون میرزایی» امروز (سه شنبه ۲۱ بهمن) در مراسم انعقاد تفاهم نامه  سه جانبه  میان مرکز ملی توسعه توان افزایی شیلات کشور، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و استانداری خوزستان اظهار کرد: شیلات به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم در کشور شناخته می شود.

 

رئیس سازمان شیلات کشور با بیان اینکه استان خوزستان بر سکوی نخست آبزی پروری ایران قرار دارد افزود: با توجه به وضعیت مطلوب خوزستان در حوزه آبزی پروری افق های بسیار بلندی در این حوزه برای این استان را پیش بینی می کنیم، توسعه آبزی پروری در خوزستان مرهون مدیریت مطلوب استانی است.

 

وی با بیان اینکه تحقق رتبه نخست آبزی پروری در کشور دستاورد یک اقدام طاقت فرسا همراه با اتحاد و همدلی بود اضافه کرد: خوشبختانه استان خوزستان بر اساس رویکردهای جهانی در حالت حرکت در بحث آبزی پروری است.

 

خون میرزایی به رویکردهای سازمان شیلات اشاره کرد و ادامه داد: سعی می شود که با همین رویکرد در سراسر کشور آبزی پروری را توسعه دهیم اما سعی بر توجه بیشتر به موضوعاتی همچون بازاریابی، بازارسازی، توسعه صادرات، توسعه نیروی انسانی و ... داریم تا از این طریق ارزش آفرینی بیشتری را ایجاد کنیم.

 

وی با بیان اینکه پشتیبانی خوب وزارت کار باعث تحقق اهداف ما در مدت زمان کم خواهد شد تصریح کرد: اجرای این تفاهم نامه به عنوان پایلوت در خوزستان باعث ایجاد ظرفیت بسیار بزرگی در کشور خواهد شد که امیدواریم اجرای این طرح الگوی مناسبی برای سایر استان های کشور باشد.

 

کد خبر 1025651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha