برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی در چهل و دومین سالکرد

حجت الاسلام دانشی از برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» ضمن گرامیداشت فرار رسیدن 22 بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت مردم مومن و انقلابی استان مرکزی راهپیمایی 22 بهمن امسال به شکل متفاوت با سال های گذشته برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی در یوم الله 22 بهمن، افزود: این مراسم در روز چهارشنبه 22 بهمن ماه از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

 

وی نقطه آغاز راهپیمایی 22 بهمن امسال را از میدان مقاومت دانست و بیان کرد: مسیر راهپیمایی امسال در شهر اراک از میدان مقاومت(انتهای خیابان قائم مقام فراهانی) بلوار مهارت، پل شهیدان آنجفی، خیابان جهاد و میدان شهیدان رجایی است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ویروس کرونا امسال مشکلات مختلفی را برای افراد جامعه به وجود آورد و برنامه های مختلف را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: برنامه ها گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب امسال در سراسر کشور نیز به شکلی متفاوت و با بهره گیری از فضای مجازی و تعداد محدود در برنامه های حضوری برگزار شد.

 

حجت الاسلام دانشی گفت: امید است هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم و سال آینده برنامه ها را قوت و قدرت و حضور و مشارکت حداکثری افراد برگزار کنیم.

کد خبر 1025695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha