فجر ۴۲ / از نمایش ادوات جنگی  تا حضور دوچرخه سوارن در جشن انقلاب + تصاویر

راهپیمایی موتورسواران و دوچرخه سواران در مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در تهران پیش از آغاز رسمی مراسم آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روز ۲۲ بهمن امسال به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است و مردم امسال در شرایطی متفاوت دین خود را به انقلاب اسلامی و این نظام ادا کردند. بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی آغاز شد که ساعتی پیش از آن در مسیرهای تعیین شده شاهد حضور خودرویی و موتوری مردم بودیم و در مسیر راهپیمایی به سمت میدان آزادی گروه های سرود دانش آموزی اجرا داشتند.

 

22 بهمن 99 / عکس: علی قورچیان

 

بنابراین گزارش، نمایش ادوات جنگی و توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران از جمله نمایش سامانه سوم خرداد در میدان آزادی از حاشیه های مراسم امروز بوده است.

 

 

این گزارش می افزاید: موتورسواران و دوچرخه سواران هم‌اکنون در جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیرهای ۱۲ گانه به سمت میدان آزادی تهران در حال حرکت هستند. حضور جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار  از دیگر تفاوتهای امسال راهپیمایی 22 بهمن با دیگر سال ها بود.

 

فجر ۴۲| پیش از آغاز رسمی مراسم؛ موتورسواران به سمت میدان آزادی حرکت کردند

 

توزیع ماسک رایگان در بین شرکت کنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران از جذابیت های مراسم امسال بوده است.

 

چتربازان بر فراز میدان آزادی

 

همچنین چتربازان کشورمان هم در آسمان میدان آزادی تهران حضور دارند. امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه گفت: در این مراسم چتربازان ارتش، هواناجا و سپاه از طریق حضور بالگردهای نیروهای مسلح با انجام حرکت های نمایشی این روز را گرامی می دارند.

 

وی ادامه داد: این برنامه تنها نشان دهنده گوشه ای از توان رزم نیروهای مسلح است. چراکه نیروهای مسلح کشورمان در راستای ارتقای توان رزم خود طبق دستور فرمانده معظم کل قوا در هر جا که نیاز باشد در کنار یکدیگر برای اجرای ماموریت اصلی خود که تامین امنیت پایدار و اقتدار بازدارنده است حضور قدرتمندی دارند.

 

https://cdn.isna.ir/d/2021/02/10/3/61850781.jpg

تعدادی از شهروندان با پای پیاده در مسیر منتهی به میدان آزادی راهپیمایی داشتند از جمله افرادی که با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در میدان انقلاب تصاویر شهدایی مانند شهید حججی را در دست گرفته بودند.

 

 

کد خبر 1025943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha