حضوری متفاوت و چشمگیر مردم اراک در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی

حضوری متفاوت و چشمگیر مردم استان مرکزی و شهر اراک در جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۹.

خبرگزاری شبستان:اراک/

هر ساله در روز 22 بهمن از ابتدای انقلاب تا کنون شاهد شور و نشاط و حضور مردم ولایتمدار و انقلابی در جای جای میهمن اسلامی بودیم که با شور و نشاط و در دست داشتن پرچم های مقدس ایران اسلامی، تصاویر امام خمینی(ره) و شهدا و رهبر انقلاب، به میادین اصلی شهر می آمدند و آماده برای برگزاری جشن انقلاب بودند.

 

در طی 41 سال گذشته مردم مومن و ولایت مدار استان مرکزی و شهر اراک نیز از پیر و جوان و زن و مردم در این جشن با شکوه شرکت کرده و با حضور گسترده خود در این مراسم مهر تایید بر این انقلاب می زند.

 

در شهر اراک نیز هر ساله مراسم راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا شروع می شد و مردم شهر اراک از ساعات اولیه صبح با تجمع در میدان شهدا این روز را گرامی داشته و در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن شرکت می کرند و با عبور از خیابان های شهر اراک و سر دادن شعار های انقلابی در مصلای بیت المقدس این شهر تجمع کرده و بعد از سخنرانی سخنرانان با فریاد الله اکبر مهر تایید بر این انقلاب و ارزش های آن می زندند.

حضوری متفاوت از مردم ولایتمدار شهر اراک

امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حضوری متفاوت بودیم حضوری از جنس عشق و ایمان، حضوری که نشان دهنده عشق مردم به انقلاب، آرمان های انقلاب، آرمان های امام و شهدا و ولایتمداری بود.

 

یک سالی است که جهان با ویروس کرونا مواجه شده است و شیوع این ویروس سبب ایجاد مشکلات فراوان برای افراد شده و در حال حاضر تنها راه جلوگیری از شیوع این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است و به همین دلیل و اهمیت سلامت افراد و بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا امسال راهپیمایی 22 بهمن به شکل مجازی، خودرویی و موتوری در سراسر کشور برگزار شد.

 

امروز نیز همچون 41 سال گذشته با وجود اینکه مقرر شده بود که این مراسم آیینی و جشن ملی به صورت محدود و بیشتر در فضای مجازی و به صورت محدود به شکل خودرویی و موتوری برگزار شود، باز هم از ساعات اولیه صبح شاهد حضور پدران و مادران به همراه فرزندانشان در خودرو شخصی خود و جوانان انقلابی که در قالب کاروان موتوری حضور داشتند بودیم که در محل میدان مقاومت در انتظار آغاز این مراسم باشکوه بودند.

حرکت کاروان موتوری و خودرویی در شهر اراک

 

مردم غیور و ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی با حضور خود در قالب کاروان‌های موتوری و خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

 

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به موازین ایمنی در خودروها با در دست داشتن عکس‌های امام راحل، شهید سلیمانی و مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی ارزش های والای آن نشان دادند.

 

کاروان‌های موتوری و خودرویی اراک، از میدان مقاومت (انتهای خیابان قایم‌مقام فراهانی) آغاز شد و شرکت کنندگان، بلوار مهارت، پل شهید آنجفی، خیابان جهاد و در نهایت میدان جهاد را طی کرد و این روز را گرامی داشتند.

 

لازم به ذکر است تدابیر ترافیکی این راهپیمایی نیز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اندیشیده شده است.

 

 

کد خبر 1026002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha