استقلال سیاسی و دموکراسی دینی از برکات انقلاب اسلامی است

امیری گفت: استقلال سیاسی و آزادی و دموکراسی دینی از برکات انقلاب اسلامی برای ماست که کشور و منابع کشور را از سلطه کشورهای اجنبی نجات داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسینعلی امیری»، امروز (چهارشنبه 22 بهمن) در آئین گرامیداشت ٢٢ بهمن در شیراز با تاکید بر اثرگذاری انقلاب اسلامی در جهان گفت: کشور پس از انقلاب اسلامی در حوزه های فراوانی همچون حوزه های اقتصادی پیشرفت کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است سبب شد تا پس از خروج آمریکا از برجام، اقتصاد ایران لطمه نخورد.

وی تصریح کرد: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سالهای اخیر، اقتصاد کشور به شکوفایی رسیده است و ریاست جمهوری برای بهره برداری از طرح‌های مختلف اقتصادی در استان‌ها برنامه هفتگی را دنبال می کند که نمود ان به ثمر رسیدن یک هزار و ١۴۶ پروژه در استان فارس در دهه مبارک فجر بوده است.

امیری با تاکید بر مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی بیان کرد:  برچیدن نظام سلطنتی مهمترین دستاورد انقلاب بوده است و عمل به آموزه‌های دینی، سیره عملی امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری ما را امروز در جهان در جایگاه مطلوبی قرار داده است.

وی ادامه داد: رای مردم در نظام سلطنتی مردم در تصمیم گیری های سیاسی، جایگاهی نداشت و انتخابات تنها به معنای انتصابات بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: اما در انقلاب اسلامی رای و تصمیم مردم، اصلی‌ترین ملاک در تصمیم گیری های سیاسی بوده است.

امیری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور گفت: استقلال سیاسی و آزادی و دموکراسی دینی از برکات انقلاب اسلامی برای ماست که کشور و منابع کشور را از سلطه کشورهای اجنبی نجات داده است.

وی تاکید کرد: امروز کشور ما در جهان علاوه بر آزادی سیاسی در ادبیات سیاسی جهان نیز نقش مهمی دارد و یکی از قطب های سیاسی جهان به شمار می رود که از برکات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1026024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha