موسوی،کروبی وخاتمی مسبب اصلی فتنه88،کشته شدن افرادو اغتشاشات در کشور هستند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه خاتمی یکی از رؤسای فتنه سال 88 بود، گفت: خاتمی نمی‌تواند با غسل تعمید خود را مبرا از فتنه سال 88 بداند.

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی درباره اعلام آمادگی خاتمی برای حضور در صحنه سیاسی کشور به خبرنگار شبستان گفت: اصولا خاتمی یکی از رؤسای فتنه است و نمی‌تواند به صحنه سیاست برگردد.

وی اظهار کرد: خاتمی یکی از کسانی بود که مشوق اصلی موسوی بود و راهبردها و برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخاباتی وی را انجام می‌داد و در جمع سبز آنها حضور فعال داشت.

حجت‌الاسلام نوروزی با بیان اینکه خاتمی نمی‌تواند با غسل تعمید خود را مبرا از فتنه صورت گرفته در سال گذشته بداند، گفت: هر کسی می‌تواند در عرصه سیاسی ایران حضور داشته باشد به جز کسانی که جزء حزب فتنه و مرکز بحران‌ها در ایران اسلامی واقع شده‌اند.

وی با ذکر این سؤال که آیا فتنه 88 با خارج ارتباط داشته است، گفت: غیر از موسوی، کروبی و خاتمی چه کسانی مصبب اصلی فتنه سال 88 و کشته شدن برخی افراد و اغتشاشات در کشور بودند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه کروبی، موسوی و خاتمی رؤسای فتنه بودند، گفت: خاتمی می‌خواست به نحو تندتری مطالب، سلیقه‌‌ و تفکرات خودش را که در دوره اول ریاست جمهوری در کشور مطرح کرده بود با این اعلام حضور مجددا مطرح کند.

وی ادامه داد: چه خاتمی و چه ایدئولوگ‌های حزبی‌اش نظیر کدیور، مهاجرانی و حجاریان کسانی بودند که این فتنه را راهبری کردند.

حجت‌الاسلام نوروزی بیان کرد: آنها اکنون می‌خواهند جنازه بر روی زمین افتاده در حال انقراض را دو مرتبه روح تازه‌ای ببخشند و بدانند که هیچ‌گاه موفق نخواهند شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: ملت ایران به خوبی سران فتنه را شناخته‌اند و سرپل‌های آنها با خارج از کشور را کشف کرده‌اند و محال است که آنها موفق شوند.

پایان پیام/
 

کد خبر 10261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha