عبور خودرویی از روی جنازه استکبار/ حسرتی که ۴۲ ساله شد!

۴۲ سال است که استکبار جهانی در حسرت کم رنگ کردن حضور ملت در حمایت از نظام است اما امروز، باری دیگر با دیدن تصاویر حضور باشکوه ملت ایران در مراسم جشن انقلاب، در اوج کرونا، تب شان بالا گرفته و باز هم باید بسوزند.

خبرگزاری شبستان – خراسان جنوبی؛ حدود نیم قرن است که ملت ایران در حمایت از انقلاب و نظام خود، در 22 بهمن به خیابان ها می‌آیند و مواضع خود را بر علیه استکبار جهانی اعلام می کنند و آنچنان حماسه ای را می آفرینند که چشم جهانیان را خیره می کند.

 

بیش از 41 سال ملت بزرگ ایران در روزهای سرد و برفی و بارانی زمستان با فرزندان خردسال و پیر و جوان، با هر سلیقه و فکری در حمایت از نظام و رهبرشان همواره به میدان آمدند و چشم غربی ها و رسانه های دنیا را به سوی خود خیره کردند، به طوری که در سرمای شدید و زمستان سخت سال 95 مردم ایران آنچنان حماسه ای آفریدند که رسانه های استکبار جهانی که همواره سعی در کمرنگ نشان دادن آن داشتند؛ نتوانستند این حضور را نادیده بگیرند و خبرگزاری آمریكایی آسوشیتدپرس روز جمعه اعلام كرد، با وجود سرمای شدید، مردم سراسر ایران در راهپیمایی بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شركت كردند.

 

شبكه تلویزیونی «سی ان ان» هم با پخش مستقیم گوشه هایی از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گزارش داد: راهپیمایی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال عظیم تر از سال های گذشته است.

 

سال گذشته نیز با وجود همه مشکلات اقتصادی اما اوج حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را شاهد بودیم، ملتی که باشکوه تر و خشمگین تر از گذشته به میدان آمده بودند تا نفرت خود را از آمریکای تروریست و به خصوص ترامپ جنایتکار به فریاد بکشند. تقارن چهلم شهادت سردار دل‌ها با 22 بهمن چنان شکوهی در ایران اسلامی آفرید که جهانیان را متحیر کرد.

 

دشمنان کوردل ایران اسلامی و برخی گاوهای شیرده آنها در منطقه، با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، از مدت ها قبل به دنبال فضاسازی و تبلیغات علیه نظام بودند و می خواستند به نوعی از آب گل آلود کرونا برای مقاصد خود سوء استفاده کنند، اما این بار مردم با ماشین از روی جنازه آنها رد شدند و نشان دادند که هیچ قدرتی نمی تواند مقابل اراده ملت ایران بایستد.

 

حالا 42 سال است که استکبار جهانی در حسرت کم رنگ کردن حضور ملت در حمایت از نظام هستند، آنان که با ترفندهای مختلف از تهدید و تحریم گرفته تا جنگ های مختلف رسانه ای و فرهنگی، سعی در فروپاشی این نظام را داشتند و به دنبال تابستانی داغ برای ایران اسلامی بودند، با دیدن تصاویر حضور باشکوه ملت ایران در مراسم جشن انقلاب این بار در اوج کرونا تب شان بالا گرفته و باید باز هم بسوزند.

 

مردم خراسان جنوبی که همواره با حضور در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب، وفاداری خود به نظام را با حضورشان ثابت کرده اند این بار هم با راهپیمایی خودرویی حماسه ای کم نظیر و متفاوت آفریدند.

 

یکی از جلوه های زیبا و بیادماندنی راهپیمایی امسال حضور کودکان و دهه نودی ها به همراه والدین در این راهپیمایی ماشینی بود که با پرچم های کوچک در دست، صحنه های زیبایی را خلق کردند.

 

چشم دشمنان کور؛ باز هم می آییم

یکی از نونهالانی که به همراه والدین خود در راهپیمایی خودرویی شرکت کرده با چهره ای خندان و شاداب از احساس متفاوت خود در 22 بهمن امسال می گوید، از چهره اش معلوم است که 13 سالی بیشتر ندارد اما فریاد «مرگ بر آمریکا» او بلندتر و با قدرت تر از سن اش است.

 

او می گوید: «آمدیم تا به دشمنان نشان دهیم که به کوری چشم آنها، کرونا هم نمی تواند مانع از حضور مردم در برگزاری جشن ملی ما شود، عشق من رهبر عزیزم است و تا پایان جان پای انقلاب می مانیم تا کشورمان را بسازیم».

 

تا جایی که چشم کار می کند، خودرو و موتور است، برخی از جوانانی که با موتور در مراسم شرکت کردند، به ظاهرشان که نگاه می کنی، یاد«مجید» فیلم اخراجی ها می افتیم، همان ها که ظاهر و باطن شان خیلی تفاوت دارد و حاضرند به پای کشور و ناموس شان تا آخر بایستند، حتی با خون خود! حضور برخی ها با وانت و نیسان و پرچم های زرد، سبز و پرچم عزیز کشورمان جلوه ای خاص و کم نظیر به راهپیمایی داده بود.

 

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی، حضور باشکوه مردم با خودرو در این شرایط کرونایی را نشان از علاقه و عشق آنها به انقلاب و نظام میداند و می گوید:« درست است که مشکلات فراوان اقتصادی در کشور وجود دارد اما اینها ربطی به انقلاب ندارد و مربوط به مسئولان است که باید با روی کار آمدن انسانهای انقلابی و از جنس  مردم حل شود».

 

خراسان جنوبی امسال هم در دهه مبارک فجر با برنامه های متفاوت و متنوع از جمله نورافشانی و چراغانی خیابان ها، عشق و علاقه خود به این انقلاب و نظام را به رخ دشمنان کشید و نشان داد هیچ چیز نمی تواند مانع از حمایت و ارادت انها نسبت به انقلاب شود.

 

 

 

کد خبر 1026125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha