برگزاری جشن دهه فجر با حضور نوجوانان مسجد امام حسین تبریز

کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز، مراسم جشن بزرگداشت دهه مبارک فجر را با اجرای برنامه های متنوع برگزار کرد.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز، جشن دهه مبارک فجر به همراه نشست های فرهنگی و تفریحی با حضور حجت الاسلام قدوسی درمسجد برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مراسم جشن با حضور حجت الاسلام قدوسی ،نوجوانان و جوانان منطقه،اقشار مختلف مردم و مسؤلین بسیج حوزه سلمان به همت اعضای کانون وبا رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار شد.

سبب کار با بیان اینکه عصر انقلاب ما، به حقیقت عصر شکوفایی نیروها و استعدادهای نوجوانان و جوانان است، افزود: جوانان جزو سرمایه های بنیادی و ارزشمند هر جامعه هستند كه به عنوان هدف و عامل برنامه های رشد و توسعه افتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد توجه قرار می گیرند و برنامه ریزی برای توسعه آگاهی ها و تربیت دینی آنان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و یکی از مکان هایی که می تواند شخصیت افراد را مطابق با آموزه های دینی بارور سازد، مسجد است.

وی گفت: ایجاد جذابیت با برنامه ریزی هایی در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی برای جذب کودکان، نوجوانان وجوانان به مسجد از جمله اولویت های مهم کانون فرهنگی هنری است که در همین راستا همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، ویژه برنامه هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار شد.

سبب کار برنامه های فرهنگی، اجرای گروه های سرود کانون فرهنگی هنری مسجد، دارالقرآن ناحیه ۲ تبریز و دارالتحقیق را از جمله برنامه های اجرایی این جشن نام برد و افزود: در پایان از۵۰ نفر از نوجوانان شرکت کننده در این مراسم با اهداء جوایزی تقدیر شد.

کد خبر 1026172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha