ایجادکمپ دائمی تیم های قایقرانی در خلیج گرگان

حق شناس گفت: کمپ دائمی تیم های قایقرانی را می توانیم در خلیج گرگان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (جمعه 24 بهمن) در آیین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره صدرا بندرگز اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم اتفاقات خوبی در سطح استان افتاده که یکی از نمونه های آن افتتاح خانه های ورزش روستایی است.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه در سطح استان گلستان تا پایان سال 150 خانه روستایی به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: امروز روستاهای ما تنها متقاضی آب و گاز نیستند و رفاه در روستاهای استان افزایش یافته است.

 

وی به رشد دو برابری بهره برداری پروژه های استان گلستان در سال 99 نسبت به سال 98 اشاره کرد و گفت: امسال در دهه فجر پنج هزار میلیارد و 400 میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه 49  هیئت ورزشی در استان فعالیت می کند، افزود: تیم های مختلف از  15 هیئت وزشی گلستان در سطح ملی در لیگ های مختلف حضور دارند و استان گلستان ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد.

 

حق شناس متذکر شد: کمپ دائمی تیم های قایقرانی را می توانیم در خلیج گرگان ایجاد کنیم و این منطقه ظرفیت بی شماری در حوزه ورزش های ساحلی و آبی دارد.

 

کد خبر 1026476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha