ایجاد هفته فرهنگی و ورزشی گلستان با ترکمنستان/ وضعیت آسیب اجتماعی در گلستان نگران کننده است

منتظری گفت: به منظور پیوستگی بیشتر بین گلستان و کشور ترکمنستان هفته فرهنگی و ورزشی گلستان با ترکمنستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» ظهر امروز (جمعه 24 بهمن) در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با استاندار گلستان و اعضای مجمع جوانان گلستان اظهار کرد: اگر بخواهیم کتاب ورزش گلستان را ورق بزنیم در هر صفحه صحنه های پرشور ورزشکاران ما را در میادین مختلف ملی می بینیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: عدالت حکم می کند هرجا قابلیت و شایستگی ها وجود دارد به آن نسبت نیز توجه شود و نیاز است که از ورزش و جوانان استان توجه شود.

 

منتظری به ایجاد خانه جوانان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در استان گلستان باغ جوانان راه اندازی شود که در دل آن موزه افتخارات جوانان استان، کتابخانه و مرکز پاسخگویی به سوالات جوانان در نظر گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مرز مشترک با کشور ترکمنستان پیشنهاد ایجاد هفته های فرهنگی و ورزشی را ارائه می کنیم و می توانیم در مقیاس استانی نیز این اتفاق مبارک رقم بخورد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بابیان اینکه استان گلستان از نظر وضعیت آسیب های اجتماعی وضعیت نگران کننده ای دارد، بیان کرد: انتظار داریم که با حمایت بیشتر از تشکل های جوانان و هیئت های ورزشی این آسیب ها را کاهش دهیم.

 

منتظری به مزیت های استان در ورزش اشاره کرد و گفت: کبدی یکی از مزیت های استان گلستان است و می توانیم از طریق این ورزش پرچم ایران را در فراز دنیا به اهتزاز در بیاوریم اما ورزشکاران ما در استان خانه کبدی ندارند.

 

وی به حمایت از قهرمانان تاکید کرد و گفت: باید اعتبار مناسبی برای قهرمانان ورزشی برای اعزام به مسابقات و غیره در نظر گرفته شود.

 

 

 

کد خبر 1026498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha