برگزاری کارگاه آموزشی تبیین گام دوم انقلاب در شهرستان بانه

کارگاه آموزشی تبیین گام دوم انقلاب در شهرستان بانه با حضور فعالان تشکل‌های قرآنی، فرهنگی و مبشرین شهرستان بانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام مسعود آشتیانی مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان بانه در این کارگاه آموزشی که با موضوع تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال اول و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برگزار شد، ضمن بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری‌های آن، به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران پرداخت و چشم‌انداز آینده انقلاب را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین کرد.

 

حجت‌الاسلام مسعودآشتیانی افزود: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، جوانان به‌عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند و فرصت ارزشمندی برای کشور دانسته شده‌اند.

 

وی به قرائت بیانیه گام دوم انقلاب، ابتدا به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ش و دشواری‌های تأسیس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و آرمان انقلاب را ایجاد تمدن نوین اسلامی و «آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» معرفی کرده است.

 

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان بانه همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی، تقویت مشارکت مردمی، ارتقای بینش سیاسی مردم، توجه به عدالت در تقسیم امکانات عمومی، افزایش معنویت و اخلاق در فضای جامعه و ایستادگی در برابر مستکبران جهان را تشریح کرد.

 

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران و دستیابی به رتبه شانزدهم در میان دویست کشور جهان تأکید داشت، جوانان راه مذکور را با احساس مسئولیت بیشتر در پیش گیرند.

 

کد خبر 1027208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha