شانزدهمین جشنواره طرح ملی ایران مرز پرگهر در البرز آغاز شد

قاسمی جیردهی با اعلام خبر برپایی جشنواره طرح ملی ایران مرز پرگهر گفت: این دوره از جشنواره با هدف تولید محتوای فاخر در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید قاسمی جیردهی» با اعلام خبر برپایی جشنواره طرح ملی ایران در شانزدهمین مرتبه گفت: این دوره از جشنواره با هدف تولید محتوای فاخر در استان البرز برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی جهادی دانشگاههی استان البرز افزود: تولید محتوای فاخر و تهیه اطلاعات در خصوص آثار و مواریث فرهنگیف تاریخی، پروژه های صنعتی و فناورانه از اهداف اصلی طرح ملی ایران مرز پرگهر است.

 

وی با اشاره به بازدیدهای اجرایی این طرح بیان کرد: نخستین بازدید از این دوره از نیروگاه خورشیدی طالقان سه شنبه 28 بهمن انجام می شود.

 

وی اظهار کرد: بازدید از شرکت داروسازی سها، باغ گیاه شناسی البرز، تپه های رنگی اشتهارد، سازمان فضایی ایران و ... از دیگر برنامه هایی است که در روند ارجای طرح ملی ایران مرز پرگهر محقق می شود.

 

گفتنی است، علاقمندان به منظور بهره مندی از اجرای این طرح و بازدیدهای صورت گرفته با معاونت فرهنگی جهاد دانشگاه به آدرس jahad alborz  هماهنگی لازم را انجام دهند.

 

 

کد خبر 1027237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha