۱۲۰ ایده کارآفرینی در جشنواره اشتغال کمیته امداد سمنان پذیرفته شد

مسعودیان راد با بیان اینکه رویداد استارتانی «کارآفرین شو» اواخر شهریور ۹۹ آغاز شد گفت: ۱۲۰ ایده از دانشجویان به دبیرخانه این رویداد استارتانی راه یافت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، «محسن مسعودیان راد» در حاشیه جشنواره تقدیر از ایده‌های برتر کارآفرینی گفت: پس از راه‌یابی ۱۲۰ ایده به دبیرخانه رویداد و بررسی توسط پارک علم و فناوری، ۳۵ ایده مورد تائید و بعد از تائید نهایی هشت ایده مورد داوری قرارگرفت و به مرحله نهایی و اختتامیه راه یافت.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه امروز آئین اختتامیه رویداد کارآفرین شو ویژه اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد با حضور معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان برگزار شد اظهارداشت: این رویداد به مثابه یک شتاب دهنده، بر روی ایده‌های اشتغال‌زایی مانور می‌دهد.

 

وی، سه محور کلیدی در بخش اقتصاد مقاومتی کمیته امداد را تأمین و حمایت در مقوله‌های معیشت، اشتغال و مسکن مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش سه راهبرد حوزه اشتغال کمیته امداد است.

 

مسعودیان راد استفاده از مزیت‌های دانش‌بنیان، مردمی و بومی کردن را از دیگر راهبردهای اشتغال دانست و تصریح کرد: این نهاد در بخش توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار با ۱۴ دستگاه و نهاد از جمله پارک علم و فناوری معاونت رئیس‌جمهوری و دانشگاه همکاری دوسویه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه آنچه که در اشتغال کمیته امداد حرکت می‌کند توجه به مشاغل دانش بنیان و حرکت‌های شتاب دهنده است، تاکید کرد: رویداد کارآفرین شو، منجر به الگوگیری سایر استان‌ها شده و ما خرسند هستیم که سمنان پیشگام این موضوع است.

 

وی با اشاره به اینکه این کمترین سهمیه را در این رویداد داشت اما به لحاظ تعداد طرح‌های راه یافته به دبیرخانه رتبه پنجم کشور و رتبه نخست در تحقق را کسب کرده است، تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد تاکید خوبی بر روی شتاب دادن به اشتغال مددجویان در این استان وجود دارد.

کد خبر 1028477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha