اهدای ۷ هزار عدد ماسک توسط هیئت انصار باقرالعلوم تبریز

هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز، همزمان با ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، ۷ هزار عدد ماسک بهداشتی تهیه و در منطقه مارالان توزیع شد.

«کریم جلیلیان» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن تبریز،اظهار کرد: به همین مناسبت ۷ هزارعدد ماسک بهداشتی به همت جوانان فعال هیئت برای پیشگیری از کرونا، تهیه و در بین افراد منطقه مارالان توزیع شد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن تبریز و برای پیشگیری از بیماری کرونا ۷هزار عدد ماسک توسط هیئت انصار به مردم  اهدا شد.

جلیلیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: جوانان مانند دوره اول شیوع بیماری وارد کار شوند، افزود: هیئت انصار در دوره‌های اول در بحث‌های مربوط به حوزه معیشت، سلامت و غربالگری، ضدعفونی و...حضور پیدا کرد و موضوعی که در حال حاضر ازاهمیت ویژه ای برخورداراست و اعلام شده اگر سطحی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در جامعه وجود داشته باشد، شیوع اپیدمی کاهش می‌یابد.برهمین اساس خادمان هیئت با عنوان هدیه "ماسک" جهت رعایت پروتکل های ضد کرونا در منطقه اقدام کردند.

وی ضمن تقدیر و تجلیل از خیرین و خادمان هیئت،خاطرنشان کرد:درتلاش هستیم برای تاکید دیگر مقام معظم رهبری که درباره بحث معیشت بود، اقشاری که به واسطه این بیماری کارشان تعطیل شده و اکنون دچار مضیقه هستند، یاری رسانی کنیم.

 

 

 

کد خبر 1028709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha