وعده ها در خصوص برجام باید عملی شود

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: در خصوص برجام طبق فرموده مقام معظم رهبری، حرف و شعار کافی است و وعده ها باید عملی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به دیدار مردم آذربایجان شرقی و تبریز با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آذربایجان های شرقی و غربی و اردبیل جزو جدایی ناپذیر ایران اسلامی هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا دلبستگی به اسلام و غیرت دینی را از ویژگی های مردمان استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل دانست و تصریح کرد: مردمان آن دیار همچون دژی استوار در مقابل توطئه ها و حملات دشمنان ایستادگی کرده اند.

 

وی با اشاره به روز روحانیت و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بیشتر شهیدان دوران جنگ تحمیلی از جامعه روحانیت بودند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه خدمات روحانیت به اسلام و انقلاب بی نظیر است، گفت: روحانیون در دفاع از آرمان های اسلام همواره پیشگام بوده اند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری و بانشاط در انتخابات پیش رو از خواسته های مقام معظم رهبری است.

 

وی اضافه کرد: در خصوص برجام طبق فرموده مقام معظم رهبری، حرف و شعار کافی است و وعده ها باید عملی شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد، فارغ از ملاحظات جناحی و حزبی قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: مبارزه با فساد اقتصادی، تبعیض و فاصله طبقاتی مطالبه مردم است و مسئولان قضایی با اینگونه فسادها با جدیت مبارزه کنند.

 

کد خبر 1029151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha