تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: تا بازسازی آخرین خانه آسیب‌ دیده در کنار مردم زلزله‌ زده دنا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا تابش» عصر امروز (۱ اسفند) در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا، اظهار کرد: از همان ساعات اولیه تیم های ارزیابی با حضور در مناطق به ارزیابی خسارات پرداختند.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر اینکه سعی خواهیم کرد خانه به خانه حادثه را بازسازی کنیم، گفت: مردم نسبت به تامین اعتبار در هیئت دولت نگران نباشند.

 

تابش با تاکید بر اینکه تسهیلات لازم به مردم پرداخت می شود، تصریح کرد: هرچه جمع بندی و مورد تایید وزارت کشور باشد آن را عملیاتی می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات بنیاد مسکن برای مردم زلزله زده رایگان است، عنوان کرد: تا آخرین خانه را بازسازی می کنیم.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به کمک های مردمی در زلزله کرمانشاه، ابراز کرد: مردم، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساختن دوباره دنا ما را یاری می کنند.

 

تابش تاکید کرد: تمام این کمک ها را برای ساخت مسکن مردم به کار می گیریم.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ابراز کرد: اولویت برای ما ساختن منازل آسیب دیده است و ساخت را بر تعمیر خانه ها ترجیح می دهیم.

 

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات بلاعوض اخیراً تغییر پیدا کرده، افزود: اما با تمام شرایط کمک خواهیم کرد که منازل مردم با استفاده از ظرفیت های مختلف هرچه سریع تر ساخته شود.

 

تابش گفت: در ساخت اسکان موقت برای مدت زمان سه ماهه، مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر خانواده در نظر می گیریم و ساخت و بازسازی خانه ها معمولا باید ظرف مدت دو تا سه ماه انجام شود.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مردم دنا را مردمی صبور دانست و افزود: هیچ گونه تنشی در این منطقه نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه با گشاده دستی به این مردم خدمت می کنیم و این وظیفه ما است، تصریح کرد: تا ساخت خانه ها و جبران کامل خسارات در کنار این مردم هستیم.

کد خبر 1029174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha