تمامی نگهبانان شهرداری کلاس های آموزشی را فرا گرفتند

شهردار شیروان گفت: تمامی نگهبانان شهرداری شیروان کلاس های آموزشی را فرا گرفتند.

«شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: تمامی نگهبانان شهرداری شیروان کلاس های آموزشی را فرا گرفتند که برگزاری کلاس های آموزشی آسیب های اجتماعی برای همه نگهبانان توسط  رییس کلانتری 11 شهری صورت گرفت.

 

 

شهردار شیروان بیان کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به همت شهرداری شیروان و با مشارکت نیروی انتظامی این شهرستان، تمامی نگهبانان شهرداری شیروان، دوره های آموزشی آسیب های اجتماعی را فرا گرفتند.

 

 

شاهرخی در خصوص اقدامات صورت گرفته درباره  رانندگان درون شهری این شهر خاطر نشان کرد: اخیرا از تمامی رانندگان حمل و نقل ناوگان عمومی شهرداری شیروان تست کرونا صورت گرفته است.

 

 

وی تصریح کرد: به همت شهرداری شیروان و با مشارکت مرکز بهداشت، در راستای مقابله با بیماری کرونا از تمامی رانندگان حوزه حمل و نقل شهرداری شیروان، تست سلامت کرونا صورت گرفت.

 

 

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ دستگاه اتوبوس و ۳۵۲ دستگاه تاکسی زرد در مسیرهای مختلف این شهر تصریح کرد: این وسایل عمومی روزانه، ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر را در ۱۶ نقطه شهری جابه جا می کنند.

 

 

شهردار شیروان با اشاره به فعالیت ۵۰ شرکت خصوصی در قالب آژانس تاکسی تلفنی در طول روز با دو هزار سرویس دهی ادامه داد: همچنین اتوبوس های پایانه مسافربری این شهر روزانه به بیش از ۳۵۰ مسافر برون شهری خدمات ارائه می دهد.

 

 

شاهرخی از جمله اقدامات این سازمان در سال جاری را پیگیری مراحل صدور مجوز مرکز دوم معاینه فنی خودروهای سبک، نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری و ارائه خدمات رایگان از سوی ناوگان عمومی در جابه جایی نمازگزاران نماز جمعه دانست.

 

 

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1029389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha