تداوم همدلی مومنانه اعضای کانون های مساجد با اجرای طرح «راهکار»

مظاهری گفت: همدلی مومنانه بچه مسجدی های چهارمحال و بختياری با اجرای طرح ملی «راهکار» در گام دوم انقلاب با تهيه و توزيع بسته های معيشتی و مواد غذايی بين نيازمندان همچنان ادامه دارد.

«محمدرضا مظاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: همدلی مومنانه بچه مسجدی های چهارمحال و بختياری با اجرای طرح ملی «راهکار» در گام دوم انقلاب با تهيه و توزيع بسته های معيشتی و مواد غذايی بين نيازمندان همچنان ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اجرا و ثبت 2 هزار و 470 برنامه اجراشده در طرح ملی «راهکار» همچنان در خدمت محرومان جامعه و آسیب دیدگان از ویروس کرونا هستند.

 

وی ابراز کرد: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «راهکار» در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا با تهیه و توزیع ماسک های بهداشتی، ضدعفونی کردن، گندزدایی مساجد و معابر و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و مواد غذایی بین نیازمندان ادامه دارد.

 

مظاهری بابیان اینکه در اولین مرحله اجرای طرح ملی «راهکار» ۲۱ باب از کانون فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری به عنوان کانون های فرهنگی هنری برتر کشوری معرفی شدند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» حضوری گسترده دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی «راهکار» با حضوری گسترده، خدمت به مردم، نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

وی تصریح کرد: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «راهکار» در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در پنج مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نموده است.

 

کد خبر 1029580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha