طرح سه‌شنبه‌های تکریم با حضور خانواده شهید تاجبخش برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام همت‌پور از برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم با حضور خانواده شهید تاجبخش خبر داد و گفت: این طرح به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: این طرح متقارن با ولادت امیرالمومنین (ع) در شهرستان گتوند به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این برنامه (سه‌شنبه 2 اسفند) ساعت 10 صبح با حضور خانواده یکی از شهدای شاخص کشور شهید محمد تاجبخش مدیر کانون فرهنگی هنری قیصر امین‌پور مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان گتوند برگزار و از خانواده این شهید تجلیل می‌شود.

 

حجت الاسلام همت پور تصریح کرد: در این دیدار مسئولان استانی و شهرستانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز حضور دارند.

 

کد خبر 1029591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha