اهمیت گفتگوی میان ادیانی برای ایجاد انسجام در جامعه

رئیس جمهوری سنگاپور بر گفتگوی عمیق میان ادیانی برای ایجاد انسجام اجتماعی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « mothership»،رئیس جمهوری سنگاپور بر گفتگوی عمیق میان ادیانی برای ایجاد انسجام اجتماعی در این کشور تاکید کرد.

 

ایمان ، شبکه های اجتماعی ،عصر اطلاعات غلط و اهمیت انسجام اجتماعی بخشی از موضوعاتی بود که «حلیمه یعقوب» ، رئیس جمهوری  سنگاپور در سخنرانی خود امروز (یکشنبه سوم اسفند) خود بر آنها تاکید کرد.

 

حلیمه بر اهمیت انسجام اجتماعی  که بستر صلح و هماهنگی سنگاپور است ، تأکید کرد و یکی از راه های رسیدن به این انسجام را گفتگوهای میان ادیانی دانست.

 

وی در این باره گفت: این نگرانی وجود دارد که انسجام اجتماعی سنگاپور در معرض تهدیدهای جدی تر قرار بگیرد و به همین دلیل ، تلاش ها برای ایجاد انسجام نباید بی اهمیت باشد.

 

حلیمه افزود : برای محافظت صحیح در برابر این تهدیدها  مردم باید هر آنچه را كه به صورت آنلاین مشاهده می كنند ، تشخیص دهند و اطلاعات را از منابع مبتنی بر واقعیت به دست بیاورند.

 

وی در ادامه گفت: مقدار زمان صرف شده در اینترنت فقط با شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است ، زیرا مردم در خانه برای کار و تحصیل خود تلاش می کنند اما باید دقت کنند به هر گونه اطلاعاتی اعتماد نکنند و اطلاعات دقیق را فقط از منابع موثق کسب کنند تا به این ترتیب از هر گونه اختلاف اجتماعی جلوگیری شود.

کد خبر 1029890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha