ایجاد ۹ هزار فرصت شغلی در بوشهر با اجرای شدن طرح‌ های اقتصاد مقاومتی

درویشی گفت:۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی با سرمایه ‌گذاری بیش از هفت هزار میلیارد تومان و ۹ هزار فرصت شغلی در استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «علی درویشی» صبح سه‌ شنبه (5 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌ های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر تلاش و پیگیری زیادی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در این استان اجرا می‌شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر با تاکید بر اینکه اجرا و تکمیل طرح‌های اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل ضروری می باشد، تصریح کردد: ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی با سرمایه ‌گذاری بیش از هفت هزار میلیارد تومان و ۹ هزار فرصت شغلی در استان در دست اجرا است.

 

درویشی  به برنامه های این مجموعه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال های آینده اشاره کرد و ادامه داد: برای سال آینده نیز ۳۲ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر وصول شده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه‌ها زمینه اشتغال دو هزار نفر در استان را فراهم خواهند کرد افزود: این پروژه‌ها در راستای تحقق اهداف مد نظر در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال آینده اجرا می‌شوند.

 

کد خبر 1030536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha