انتظار مجلس از دولت عمل به قانون است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون لغو تحریم ها گفت: انتظار مجلس از دولت در این راستا عمل به قانون است.

احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت دولت و مجلس گفت: حتما در مراودات بین المللی ما نیازمند یک موضع واحد از سوی دولت و مجلس هستیم. در واقع باید یک صدای واحدی از مجموعه جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشورهای غربی و آمریکا شنیده شود.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید آنها احساس کنند که یک اراده ای برای دست یافتن به استقلال در این کشور وجود دارد و طبیعتا این موضوع زمانی اتفاق می افتد که حرکت ما مبتنی بر آرمان های انقلاب و نظام و در تبعیت از رهبری باشد.

 

وی اضافه کرد: اگر ما بر این محور حرکت نکنیم و دچار انحراف شویم، قطعا دولت و مجلس در مسیر خودشان دچار مشکل خواهند شد.

 

وی با اشاره به قانون لغو تحریم ها تصریح کرد: انتظار مجلس از دولت این است که مصوبه مجلس را اجرایی کند و در مصالح و منافع ملی مبتنی بر ارزش های انقلاب و نظام پیش بروند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف مجلس همراهی و همگامی با دولت است و امیدواریم بتوانیم در مسیر پیش رو با همین همراهی و همگامی مسایل و مشکلات کشور را حل کنیم.

 

 

کد خبر 1030984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha