شهر سی سخت مقاوم تر از گذشته ساخته می شود

روشنفکر گفت: من به مردم قول می‌دهم با توجه به جدیتی که دولت و مجلس دارند، شهر سی سخت مقاوم‌تر از گذشته ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۷ اسفند) در نشست جمع بندی سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهر سی سخت که در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد ضمن قدردانی از حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراهف اظهار کرد: از همه مدیران کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد که در این چند روز کنار مردم بودند و به جد مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند، صمیمانه سپاسگزارم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به تجاربی که دارند، به خوبی مسائل و مشکلات را رصد و بررسی کردند، گفت: من به مردم قول می‌دهم با توجه به جدیتی که دولت و مجلس دارند، شهر سی سخت مقاوم‌تر از گذشته ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور نیکزاد با توجه به تجربه و نگاه ویژه‌ای که به مسائل داشتند، بسیار متفاوت‌تر نسبت به سایر سفرها بود، ادامه داد: باید به صورت ویژه در خصوص زیربنای ساختمان ها به شهرستان دنا توجه شود.

روشنفکر با بیان اینکه هزاران خانه در شهر سی سخت دچار آسیب شده اند، یادآور شد: در روستاها نیز ۵۸۰ خانه آسیب دیدند و انتطار داریم دستور ویژه ای در خصوص ساخت و ساز ها داده شود.

کد خبر 1031490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha