بررسی بیش از ۵ هزار پرونده در مراکز داوری کشور

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از بررسی بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده تا پایان بهمن ماه توسط مراکز داوری اتاق‌های تعاون سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران،  دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از بررسی بیش از ۵هزار و ۳۰۰ پرونده تا پایان بهمن ماه توسط مراکز داوری اتاق های تعاون سراسر کشور خبر داد.

محمد رنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران، با بیان این مطلب گفت: بررسی های آماری این مرکز نشان داد تا پایان بهمن ماه امسال تعداد ۵هزار و ۳۱۰ پرونده در مراکز داوری کشور، بررسی شده است که به طور حتم تا پایان اسفند این تعداد اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: مقایسه این آمار با سال گذشته نشان از افزایش پرونده های بررسی شده در مراکز داوری داشته که از توانمندی مراکز داوری و جلب رضایت مراجعین حکایت دارد. دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران با اشاره به گستردگی فعالیت این مرکز اظهار داشت: در مرکز داوری اتاق تعاون ایران، شعبه ویژه ای به رسیدگی شکایات افراد حقیقی، حقوقی و تعاونی ها علیه اتاق های تعاون اختصاص یافته است.

رنجبر بیان داشت: تهیه و تنظیم پیشنویس آئین نامه انظباطی و انتظامی داوران نیز در حال انجام است که پس از تصویب در هیات مدیره مرکز داوری، در صورت بروز شکایت، به آن استناد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با استناد به آین آیین نامه با داور خاطی از تذکر شفاهی شروع و تا لغو گواهی داوری وی برخورد خواهد شد. وی تصریح کرد: مرکز داوری شان و منزلت داوران محترم را بالاتر از هر گونه قصور یا تقصر میداند لکن برای حفظ حقوق اصحاب دعوا وجود چنین آیین نامه ای ضروری بود.

کد خبر 1032428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha