اخذ پروانه ساخت طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن محرومین توسط ۲ هزار مددجوی فارس

بذر افشان گفت: ۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد فارس موفق به اخذ پروانه ساخت طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن محرومین در فارس شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (دوشنبه 11 اسفند) با اشاره به ارائه خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تا کنون 16 هزار و 830 خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان فارس ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: این خدمات که شامل احداث، تکمیل، خرید و تعمیر کلی و جزئی و اخذ معافیت انشعابات بوده با اعتبار 78 میلیارد و 750 میلیون تومان به این مدجویان ارائه شده است.

وی اضافه کرد: به 328 خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس نیز  زمین رایگان برای ساخت منزل مسکونی داده شد که این زمین ها از طریق اداره راه و شهرسازی و خیران استان فارس واگذار شده و  در صورت مشارکت خیران و سازمان های متولی، احداث این منازل نیز آغاز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره طرح سه هزار و 500 واحدی مسکن محرومین در استان گفت: برای اجرای این طرح که مرداد 99 با حضور معاون اول رئیس جمهور و امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن آغاز شد تا کنون 2 هزار خانوار موفق به اخذ پروانه ساخت شده و به بانک های عامل نیز معرفی شده اند و یک هزار و 730 خانوار نیز  عملیات اجرایی واحد خود را به انجام رسانده و قسط اول معوض و بلاعوض را دریافت کردند.

کد خبر 1032811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha