سه شنبه های مهدوی سبب ترویج معارف مهدویت و رفع برخی آسیب های اجتماعی جامعه می شود

حجت الاسلام بردبار گفت: با استفاده از بستر فضای مجازی آموزش‌ها و مباحث مهدویت توسط اساتید در قالب سه شنبه های مهدوی در حال انجام است.

حجت الاسلام «هادی بردبار » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در مورد اجرای طرح سه شنبه های مهدوی در همدان گفت: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه موجب تقویت اعتقاد عمومی جامعه می‌شود و مهم‌ترین وظایف منتظران در عصر انتظار این است که با اعمال و رفتار خود عصر غیبت را به عصر ظهور تبدیل کنند .

 

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان گفت: در طرح سه شنبه‌های مهدوی، هر هفته مطالب مهدوی در قالب کلیپ، پوستر و آیه‌های مهدوی برای تمامی نهادها ارسال می‌شود و هر یک از این مراکز نیز مطالب را در شبکه‌های مجازی برای استفاده عموم و کارکنان خود بارگذاری می‌کنند.

 

حجت الاسلام بردبار با بیان اینکه بنیاد با تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که رسالتی فرهنگی، آموزشی دارند، همکاری لازم را دارد، گفت: در تمامی این سازمان‌ها همچون مدارس و دانشگاه‌ها به جهت ترویج مباحث مهدوی، بنیاد ورود پیدا کرده و به اهداف مورد نظر خود نیز رسیده است.

 

وی ادامه داد: منتظِر باید توجه داشته باشد که امام زمان(عج) از ما چگونه عملکردی را می‌خواهد و مورد یکی از ضروریات افراد منتظر است، افراد منتظر اگر می‌خواهند سنخیتی با عملکرد امام داشته باشند، باید در گفتارو عملکردشان دقت کرده و هر کاری که انجام می‌دهد رضایت معبود را در نظر بگیرد.

 

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مهدوی برای مراکز علمی و عموم مردم خبر داد و ابراز داشت: هم استانی‌های عزیز اگر در زمینه مسائل مهدوی با سئوال و شبهه‌ای روبرو شدند می‌توانند از طریق بنیاد با کارشناسان مهدوی مرتبط شوند و پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

 

 

کد خبر 1033161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha