دعوت مسجد «بروملی» از افراد محلی برای تزریق واکسن کرونا

مسجدی در «بروملی» انگلیس یکی از اولین مساجد کشور است که امکانات خود را به برنامه واکسیناسیون نیروهای خدمات بهداشت اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «newsshopper »، مسجدی در «بروملی» انگلیس یکی از اولین مساجد کشور است که امکانات خود را به برنامه واکسیناسیون نیروهای خدمات بهداشت اختصاص داده است.

 

مسجد الایمان در «كستون » در روزهای 26 و 17 فوریه میزبان دو درمانگاه یا کلینیک برای کمک به نیروهای خدمات بهداشت به منظور واکسیناسسیون افراد محلی بود.

 

دکتر «عمر طاها» ، پزشک بروملی و معتمد مسجد الایمان از دست اندکاران راه اندازی کلینیک بود.


دکتر طاها در این باره گفت: هدف مهم و اساسی مساجد حمایت از جامعه است ، بنابراین وقتی فرصتی برای کمک به سیستم واکسیناسیون کرونا فراهم شد ، ما مشتاق بودیم تا بتوانیم برای کمک به آن تلاش کنیم.

 

وی افزود: به عنوان مسلمان عقیده ما این است که یک اصل اساسی ایمان و دین، مراقبت و حمایت از جامعه و افراد با هر دین و مذهب است.

 

دکتر طاها افزود: این روحیه به طرز شگفت انگیزی از سوی تعداد زیادی از داوطلبان مسجد نشان داده شده است که هنگام پایان تماس با افراد محلی به آنها پیشنهاد کمک می کنند.

 

وی تاکید کرد که همکاری با گروه راه اندازی بالینی و سایر شرکای بهداشت و مراقبت برای پشتیبانی از واکسیناسیون ضد کرونا بسیار عالی بوده است.

کد خبر 1033393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha