۵۳ کارگاه‌ فرهنگی هنری بهاره ویژه کودکان و نوجوانان گیلانی دایر می شود

ضیایی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌ فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۱۴ اسفند گفت: ۵۳ کارگاه ویژه کودکان و نوجوانان گیلانی در فصل بهار دایر می شود.

«اسفندیار ضیایی» با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری کانون‌ ویژه فصل بهار به خبرنگار شبستان گفت: ثبت‌نام در پایگاه مجازی کانون به نشانی gilan.kpf.ir  تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی از ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰با حضور مدرسان صاحب‌نام هر رشته آغاز می‌شود افزود: این کلاس‌ها برای گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، برگزار می‌شود.

 

وی با تصریح اینکه این کارگاه‌های مجازی چهارمین فصل  خود را تجربه‌‌ می‌کند خاطرنشان ساخت: کلاس‌های مجازی هم‌زمان با همه‌گیری ویروس کرونا آغاز ‌شد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز می‌شوند.


 

کد خبر 1034563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha