تجلیل ۵۰ نفر از مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان

ناهیدی فرد گفت: همزمان با فرا رسیدن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، ۵۰ نفر از مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان تجلیل می شوند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن 18  اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، از مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان تجلیل به عمل می آید.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود: مدیرانی که در طرح ملی ایران قوی مشارکت خوب و فعالی داشته اند و امتیاز خوبی کسب کرده اند و همچنین در سامانه بچه های مسجد دارای رتبه برتر بوند، در این مراسم تجلیل می شوند.

 

وی ادامه داد: امسال مراسم تجلیل از کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدودی از مدیران، در روز (سه شنبه 19 اسفند) با حضور برخی مدیران استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می شود.

 

وی  اظهار داشت: تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روحبخش اسلام و تاکید بر آرمانها و ارزشهای معنوی و فرهنگ اسلامی،زمینه سازی برای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد در عرصه فعالیتهای فرهنگی و هنری ، شناسایی و تربیت استعدادهای درخشان و استفاده از اوقات فراغت جوانان و حفظ و ترویج فرهنگ ناب اسلامی از برخی اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

گفتنی است، در جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله) بالاخص تلاش در راستای ترویج و اشاعة فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و شورای عالی انقلاب فرهنگی را بر آن داشت تا در صورتجلسه شماره 302 مورخ   ۱۳۷۱/۱۲/۱۷خود تاسیس ستاد عالی کانونهای فرهنگی، هنری مساجد کشور را تصویب نماید.

 

 

کد خبر 1034795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha