جامعه همیشه به فرهنگ ایثار و فداکاری نیازمند است

حجت الاسلام عسگری،گفت: شهیدان برای حفظ استقلال، امنیت و کیان کشور جان فشانی کردند و به همین خاطر جامعه همیشه به این ایثار و فداکاری نیازمند است.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شهدا هیچ نیازی به تکریم و تجلیل ما ندارند چرا که مقام آن ها در پیش خدای متعال عن ربهم یرزقون است و خدای متعال پاداش آنان را به شایستگی خواهد پرداخت.

 

وی بابیان اینکه شهدا مردانی پاک و از دامن های پاک متولد شده اند، خاطر نشان کرد:  شهدا مردانی پاک با دنیایی پاک و زندگی پاک بودند و از دامن های پاکی نیز متولد شدند و بر اساس ادعیه و روایاتی آمده است که شما پاک هستید و زمینی را هم در آن دفن شدید پاک کردید.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه افزود: ايثار و شهادت يكي از غني ترين گنجينه هاي فرهنگ اسلامي است كه جلوه هاي اعجاب انگيز آن در طول سالهاي انقلاب و دفاع مقدس به روشني برهمگان آشکار است.

 

حجت الاسلام عسگری، اظهار کرد: همه ي ما مديون شهداء و ايثار گران  هستیم و يكي از طرقي كه مي توانيم اداي دين کنیم ، شناساندن همه جانبه ي آنان بر نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن ممارست داشته اند را ، بخوبي درك نكرده اند .

 

وی گفت: اگر می خواهیم مثل شهدا از دنیایی پاک و آخرتی پاک برخوردار باشیم بایستی ما نیز دنیایی از راستی و درستی، ایثار و از خودگذشتگی با رعایت لقمه حلال و حرام را برای خود ترسیم کنیم تا آخرت ما هم به رضوان الهی ختم شود.
 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان افزود: ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است و  ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.

کد خبر 1035006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha