توانمند سازی سمن ها بستر تقویت فعالیت های اجتماعی است

ثمینی گفت: با توانمند شدن سمن ها، تاثیرگذاری تشکل ها در جامعه بیش از پیش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(18 اسفند) در حاشیه کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد استان، اظهار داشیت: آموزش، سمن ها را توانمند تر می سازد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر اهمیت آموزش های مختلف بخصوص مسایل مرتبط با بحران تاکید کرد، افزود: توانمند سازی سمن ها بستر تقویت فعالیت های اجتماعی در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم است.

 

وی افزود: سازمان های مردم نهاد، نیروهای مردمی هستند که در بحران ها بصورت خودجوش پای کار آمده و این مشارکت داوطلبانه در عرصه های مختلف مانند ۸ سال دفاع مقدس، سیل، کرونا به خوبی مشهود است .

 

ثمینی ابراز کرد: سازمان های مردم نهاد صرفا بر اساس نیازها، مقتضیات جامعه و بواسطه ی نوعدوستی در بحران ها حضور پیدا می کنند که برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و توانمند نمودن سمن ها، قطعا تاثیرگذاری تشکل ها در جامعه بیش از پیش خواهد شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: یکی از مهم ترین حوزه های که در کشور  ما به دلیل حادثه خیز بودن به آن نیاز داریم حضور تشکل های مردم نهاد در زمان بحران است تا بتوانیم در زمان بحران به موقع و سریع عمل کنیم.

کد خبر 1035456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha